Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Fin Ängel i Svart Organzahalsband!

Bloppis-annons
Av Crizz Eriksson - 28 februari 2012 13:21

 

Fin ängel i svart organzahalsband

Längd 48 cm + 4 cm extensionkedja

Ängelhänget är 26x24 mm och nickelfritt

Pris 59 kr + 8 kr i frakt

Packas i en fin organzapåse så den är perfekt som en present!

Smycken, Säljes - Norrköping (Östergötlands län)
Pris:    59:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Crizz Eriksson - 17 september 2012 19:23

Hej alla! Crizz Design har nu en ny butik på www.gothrockshop.se Det finns nu många olika sorters änglar och rocksmycken! Välkomna! Det går fortfarande att handla från denna sida. ...

Av Crizz Eriksson - 27 mars 2012 20:15

Hej! Jag heter Crizz men kallas för MizzOrange. Jag designar smycken av olika slag. Här samsas både änglar och dödskallar. Jag har en kollection som jag kallar för Gothic Inspire där jag har olika halsband med hängen av kors, kors med dödskallar...

Av Crizz Eriksson - 11 mars 2012 22:30

TÄVLINGEN AV EN VALFRI ÄNGEL av Crizz Design är nu avgjord! En trummvirvel ..... Nu är det ooolidligt spännande .... GRATTIS TILL MONICA monikanen!! Men för att fira att det är VÅR så kommer nu en till att vinna en valfri ängel! En trummvirvel till ...

Av Crizz Eriksson - 1 mars 2012 21:00


  TÄVLING! Hej alla som vill tävla om en söt liten ängel! Tävlingsreglerna är enkla, skriv en kommentar " Jag vill ha en ängel " Lämna din mejladress och varför du gillar mina smycken. Tryck på Gilla länken på min bloggsida. Den 11 mars så dra...

Presentation


Hej! Jag heter Crizz men kallas för MizzOrange. Jag designar smycken. Välkommen in och titta!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards